Send linket til app

4.0 ( 0 ratings )
Forfatter: Jesper Riege
Gratis

En præsentation af Ida Holsts Skole. Appen er tænkt som en interaktiv fortælling om Ida Holsts Skole og er et supplement til de eksisterende kommunikationsplatforme, som skolen benytter for at understøtte dialogen mellem skole og hjem og andre, der har en relation til skolen.

I app’en finder du blandt andet indhold fra skolens hjemmeside, video, fotogalleri, et historisk tilbageblik, anbefaling af læringsapps, nyttige links og meget mere.

Appen retter sig både til forældre og børn, nye og gamle elever mf.l., som vil kunne bruge app’en aktivt.

App’en fortæller om Ida Holsts Skole på en ny og spændende måde, og den er nem at bruge. Med appen har du altid Ida Holsts Skole lige ved hånden, når du skal finde informationer, nyheder, se og dele fotos, læse skolebladet eller logge ind
på de forskellige intra.